Ideja za ručak koja je osvojila hiljade zaposlenih

Blago vama ako ste svoj poslovni dan uspeli da organizujete tako da imate spremno nutricionističko rešenje oko 13h u napadima gladi. Oni drugi pored gladi znaju i za osećaj neodlučnosti. Šta jesti, koju pekaru orobiti, da li je pica najbrže rešenje…?

Svaki dan isto. Dosadna pitanja i manje-više isto razrešenje – pojesti nešto što će najbrže biti tu, ispred vas.

Ovaj obrok može postati pravi ugođaj u svakom smislu.

Nedeljom nabavite povrće, sir, dresinge, meso, pastu sve što volite. Nabavite nekoliko tegli sa zatvaračem. Naređajte namirnice u tegle tako da su dresing, ulje, sirće i začini na dnu. Zatim ide sir, pasta ili meso i tek na vrhu zeleniš (zelena salata, bosiljak, karfiol, paradajz…). Teglu ne punite do vrha jer će biti lakše da je protresete kad počnete da jedete kako bi se namirnice sjedinile. Za svaki dan u nedelji spremite po jednu. Kad izlećete ujutru iz kuće, zgrabite jednu teglu i rešili ste problem obroka oko 13h.

Prvo, pojeli ste izuzetno zdrav obrok, uštedećete novac ne kupujući brzu hranu i nema nervoze i dosadne neodlučnosti šta jesti.

Dok ne napunite svoje tegle, evo nekoliko lakih recepata sa kombinacijom namirnica koje možete naći u svakom supermarketu.


Tegla Kapreze

Pesto sos (2 kašičice) – na dno
Mocarela sir
Kuvana pasta (penne)
Čeri paradajz
Listovi svežeg spanaća
Listovi svežeg bosiljka

Tegla sa piletinom

Balzamiko ili limunovo sirće (2 kašičice) – na dno
Pečena pletina u komadima
Sušeni paradajz
Maslinke
Sveža paprika
Listovi svežeg spanaća

Tegla Grčka salata

Maslinovo ulje (2 kašičice) – na dno
Malo crnog luka
Maslinke
Krastavac
Feta sir
Paradajz
Listići sveže nane

Ideja za ručak koja je osvojila hiljade zaposlenih: Noviteti

Nove kombinacije hrane. 

Ovog će se puta naslađivati vegetarijanci, mada svakoj tegli možete dodati i malo mesa ako želite. Recimo, slanine koja će povrću dati poseban ‘šmek’.

Tajna ovih neodoljivih teglica je da na dno uvek sipate dresing, ulja, začine, sirće. Zatim ređate sir, testeninu ili meso i tek na vrhu su sveže salate

Teglu nemojte puniti do vrha, jer kad dođe vreme ručku, treba je protresti kako bi se sastojci sjedinili. 

Prava stvar je da nedeljom napunite tegle, za svaki radni dan po jednu i rešili ste se problema šta pojesti na poslu u vreme kada vam je stomak bučniji od telefona.

Sve sastojke iseckajte i ovim redosledom ređajte u teglu:


Salata sa slaninom

Jabukovo sirće, orahovo ulje i začini – na dno
Šargarepa
Crni luk
Paradajz
Pomorandža
Avokado
Limun na krugove (održava svežinu avokada)
Tofu
Pržena slanina

 


Grčka salata i okruglice

Dve kašičice maslinovog ulja – na dno
Limunov sok (iscedite ¼ limuna) – na dno
Morska so i sveži mleveni crni biber – na dno
Suva crvena papričica    
Čen belog luka (iseckan)
1/2 šolja okruglica za supe i čorbe
Čeri paradajz (oko ½ šolje)
6 maslina iseckanih
Crveni luk iseckani (2 kašike)
Pečena crvena paprika (1/2 iseckana)
Svež iseckan peršun (do ½ šolje)
Feta izmrvljena (mera po želji)

 


Salata od sočiva i kelja sa fetom i jogurtom

Zeleno ili braon sočivo (1/2 šolje)
Kašika karija u prahu
Kelj (3-4 lista)
Čeri paradajz (1/4 šolje)
Jogurt (1/4 šolje)
Feta (2 kašike)
Med (2 kašičice)

Stavite sočivo, vodu i kari u prahu u šerpu i pustite da provri, potom smanjite vatru i neka se sve lagano krčka dok sočivo ne omekša. 

Kada se ohladi poređajte sočivo na dnu tegle iseckajte kelj, a potom stavite kriške čeri paradajza. 

Dresing od jogurta, fete i meda polijte preko vrha i stavite poklopac. 

=-=-=-=-=
Powered by Blogilo