HRANA KOJA SMANJUJE APETIT

Glad, veliki obrok i želja za hranom najveći su problem dijeta. Većina osoba bi lako smršavila, kada bi bila manje gladna, ali problem je što kada se jednom organizam navikne na više hrane, teško ga je nagovoriti da smanji. Ipak, postoje neke namirnice koje nam u tome mogu pomoći. To su namirnice koje pomažu sagorijevati masnoće u tijelu, te smanjuju obrok.

Cimet

Cimet je začin koji pomaže tijelu da sagorijeva masne naslage na tijelu, ali i kontroliše glad.

Feferoni

Dodate li ljute papričice u salatu duže ćete  osjećati sitost, te brže osjetiti sitost.

Bijeli luk

Bijeli luk šalje mozgu signal da je želudac pun. Ako želite osjetiti brže sitost prebacite se na recepte koji sadrže veće količine bijelog luka.

Supa

Supa za predjelo napunit će želudac, te ćete brže osjetiti sitost. Naravno, izbjegavajte masne supe, i jedite one povrtne.

Grejp

Čaša soka od grejpa prije obroka tri puta dnevno može vam pomoći da smanjite tjelesnu težinu na jednostavan način.

Jabučno sirće

Dodate li malo octa u salatu osjećat ćete duže sitost jer će želudac biti pun duže vrijeme.

Voda

Pijte dovoljne količine vode, jer mnoge osobe ne razlikuju osjećaj žeđi i gladi, pa misle da su gladni onda kada su žedni.

Kokice

Kokice bez masnoća neće vas napuniti viškom kalorija, ali ćete osjetiti sitost.

Kuhani krompir

Ako mu se ne dodaju kalorični dodaci, nego samo so i začini, krompir je niskokalorična namirnica. Doslovno ga možete pojesti koliko želite bez straha od debljanja. Krompir sadrži neke supstance koje su otporne na probavne enzime pa se duže zadržava u želucu od ostale hrane.

Jabuke

Jabuke sadrže pektin koji pomaže da osjećate sitost jako dugo. Jabuke takođe vraćaju energiju i bogate su vitaminima i mineralima pa su u svakom slučaju odlična namirnica.