Industrija mlečnih proizvoda je naročito moćna u SAD-u. Dobro organizovan, dobro finansiran Nacionalni savet za mlečne proizvode, osnovan 1915. godine, promoviše mleko već skoro sto godina. Dve najveće industrijske grupe za mlečne proizvode stavili su novo lice staroj upravi, nazvavši je Dairy Management, Inc. Cilj ove nove grupe je bila, da navedemo njihov veb sajt, “jedna stvar: povećati potražnju za mlečnim proizvodima proizvedenim u SAD”. Oni su 2003. godine imali budžet za reklamiranje veći od 165 miliona dolara. U poređenju sa tim, Nacionalni odbor za promociju lubenica imao je budžet od 1,6 miliona dolara.

TINKTURE DR ŠULCA

BELGIUM-EUROPEAN-MILK-BOARD-ACTION

Industrija mlečnih proizvoda je naročito moćna u SAD-u. Dobro organizovan, dobro finansiran Nacionalni savet za mlečne proizvode, osnovan 1915. godine, promoviše mleko već skoro sto godina. Dve najveće industrijske grupe za mlečne proizvode stavili su novo lice staroj upravi, nazvavši je Dairy Management, Inc. Cilj ove nove grupe je bila, da navedemo njihov veb sajt, “jedna stvar: povećati potražnju za mlečnim proizvodima proizvedenim u SAD”. Oni su 2003. godine imali budžet za reklamiranje veći od 165 miliona dolara. U poređenju sa tim, Nacionalni odbor za promociju lubenica imao je budžet od 1,6 miliona dolara. Objava za štampu grupe Dairy Management Inc. uključuje sledeće stavke:
“Rouzmont, Ilinois – Nacionalni, državni i regionalni direktori proizvođača mlečnih proizvoda su odobrili budžet od 165,7 miliona dolara za Ujedinjeni marketinški plan (UMP) za 2003. godinu predviđen za rad na povećanju potražnje za mlečnim proizvodima…

View original post 1,236 more words