Ovaj tekst sam otkucala deo po deo iz KNJIGE ZNANJA, jer sam imala potrebu da vam docaram, da i vi znate o cemu se tu radi, da ovo nije Sveta Knjiga koja ce se koristiti u Religijskim ustanovama i da ne negira prethodne Svete Knjige, ali isto tako se u njoj kaze da su nam Svete knjige pogresno tumacili… KNJIGA ZNANJA je knjiga Univerzumske Istine! Tekst sam prepisivala iz svesaka KNJIGE i nisam menjala nacin kako je i u knjizi napisano, mislim na velika slova, mala slova.., sve sam prenela autenticno, posto knjiga i svako slovo kako je napisano u njoj ima svoju frekvenciju kojom zraci.. 😀 KNJIGA ZNANJA nije sveta knjiga, ali jeste KNJIGA ZNANJA u kojoj nam se po prvi put u istoriji covecanstva obznanjuju sve Univerzumske Istine i to bas o svemu. Ova beleska je upucena svim probudjenim svestima. Knjiga Znanja je nastala kroz Anatolijski kanal Mevlanu, knjiga stize iz iste dimenzije kao i Kur’an, Biblija, Stari Zavet, Novi Zavet, Davidovi Psalmi, Istocnjacke religijske knjige i sve ostale religijske knjige.

Blog Vesne Mihajlović

MODA – VRIJEME – LUDILO
Mi smo Vam ranije opsirno govorili o Transferima Gena i Reinkarnacijama. Kada je neophodno, Mi cemo ih opet pomenuti. Jer, Vas cjelokupni Zivot, Vasa Sreca ili Nesreca zavise od Vase sposobnosti da shvatite Istinu, ili Vase nesposobnosti za to. Iako za vrijeme ovog Perioda Cestitosti koje mi zovemo Finalni Period Prizor Vaseg Svijeta pokazuje stanje devijacije od svog ispravnog kursa, ovo je zapravo priprema za investiranje koja ce biti ucinjena u buducnsoti. Posto se najprije vodi racuna o anihiliaciji Uslovljenosti, Mi cinimo da Vi prolazite kroz Ispite Tolerancije putem situacija koje Vam izgledaju neprihvatljive. Najvazniji faktori koji izazivaju diskriminaciju medju ljudima su Spoljna Pojavnost, razlike, neslaganja u Stilovima Zivota i Misljenja. Prihvatanje svega kako jeste, priprema Vas za napredniju zrelost. U ovom momentu, u svojim Genima Vi nosite utjecaje Stoljeca, Dobre i Lose aspekte Vasih zivota. Vi posjedujete Hiljade personalnosti u jednom jedinom Fizickom Tijelu…

View original post 3,693 more words