Ovakvih misli za novi dan nikad dosta

Kako izgleda vaš dan i držite li ga u svojim rukama?

….

Za mene je život večita glad. Nije suština samo preživeti već ići napred i napred, dostizati i osvajati Arnold Schwarzenegger

Nisam savršen, ali neki delovi moje ličnosti su sjajni! Albert D.Q.

Hodaj kroz život sa sanjarima, onima koji veruju, koji su hrabri, koji nose radost, rade i planiraju i glava im je u oblacima, a noge na zemlji Eric Thomas

Kada budete želeli uspeh baš kao što želite da udahnete i izdahnete, sigurno ćete uspeti Uta Hagen

Snaga ne dolazi kada uradite stvari koje možete da uradite, već kada uradite ono što ste nekada mislili da ne možete Rikki Rodgers

Danas je moje sutra i samo je na meni da ga oblikujem, kontrolišem i iskoristim svaku šansu. Moja je snaga u mojim izborima koje pravim svakog dana Elbert Hubbard

Ako se vaš život završi kao jadan i bedan zato što ste slušali roditelje, profesore ili nekog tipa na televiziji koji vam je govorio šta i kako da radite, onda ste zaslužili Frank Zappa

Vaš posao iz snova ne postoji. Morate ga sami napraviti John Green

Budite toliko dobri da drugi ne mogu da vas ignorišu Steve Martin

Mudar čovek priča zato jer ima šta da kaže, a budala priča jer mora Platon

Pre nego što me osudite, uverite se da ste vi savršeni James Franco

Bol je privremen, a odustajanje traje zauvek Fred Devito

To što provedete dan žaleći se na jučerašnji neće sutrašnji učiniti boljim Asha Tyson

Danas sam ovo što sam samo zbog izbora koje sam juče napravio Eleanor Roosevelt