PITANJA KOJA TREBA POSTAVLJATI SVAKE NEDJELJE

balon

Šta sam naučio prošle sedmice?

Šta je moje najvažnije dostignuće prošle nedjelje?

Koji trenutak prošle sedmice će mi ostati u sjećanju i zbog čega?

Šta je najvažnija stvar koju trebam ostvariti naredne sedmice?

Šta mogu uraditi ovog trenutka da mi naredna sedmica manje stresna?

Šta sam izbjegavao a moram uraditi?

Koje su mi prilike još uvijek na dohvat ruke?

Da li postoji iko kome sam dužan veliko “HVALA!”?

Na koji način mogu nekome pomoći naredne sedmice?

Koja su moja tri najvažnija cilja u naredne tri godine?

Da li su me skorašnji postupci imalo doveli bliže cilju?

Šta je naredni korak koji moram preduzeti za svaki od ciljeva?

Koji su moji najveći strahovi?

Za šta sam zahvalan?

Da mi ostane samo jedna sedmica života, s kim bih proveo svoje vrijeme?