Kljucna stvar za uspeh ili neuspeh jeste ishrana. Ona je odgovorna za 75% vasih rezultata, bili oni ispod proseka ili optimalni. Nemojte verovati takozvanim” brzim” ili popularnim dijetama. Radije se hranite uravnotezeno kako biste organizam obezbedili adekvatnim makronutrientima. I suplementi imaju svoje mesto u vasem planu ishrane, ali bi trebalo da se opredelite za opciju prave hrane kad god je to moguce. Mogu se videti ljudi koji piju pet proteinskih sejkova na dan I jedu samo jedan obrok sa cvrstom hranom, a zatim se zale da ne postizu nikakve rezultate I da im manjka energije. Dodatak je upravo to –DODATAK prehrani-koja bi se sa svoje strane trebala sastojati od prave hranjive hrane. Nemojte suplementirati suplemente hranom ,vec radite upravo suprotno. Evo nekih saveta u ishrani koji vam mogu pomoci na vasem fizickom planu.

Blog Vesne Mihajlović

Kljucna stvar za uspeh ili neuspeh jeste ishrana. Ona je odgovorna za 75% vasih rezultata, bili oni ispod proseka ili optimalni. Nemojte verovati takozvanim” brzim” ili popularnim dijetama. Radije se hranite uravnotezeno kako biste organizam obezbedili adekvatnim makronutrientima. I suplementi imaju svoje mesto u vasem planu ishrane, ali bi trebalo da se opredelite za opciju prave hrane kad god je to moguce. Mogu se videti ljudi koji piju pet proteinskih sejkova na dan I jedu samo jedan obrok sa cvrstom hranom, a zatim se zale da ne postizu nikakve rezultate I da im manjka energije. Dodatak je upravo to –DODATAK prehrani-koja bi se sa svoje strane trebala sastojati od prave hranjive hrane. Nemojte suplementirati suplemente hranom ,vec radite upravo suprotno. Evo nekih saveta u ishrani koji vam mogu pomoci na vasem fizickom planu. DORUCKUJTE
Nakon 8 sati gladovanja vasem telu su preko potrebni hranjivi sastojci koje ce ga izvesti iz…

View original post 931 more words

Advertisements