BUKOWSKI

HENK ZA STOLICOM

Niko te ne može spasiti osim tebe, ti si biće vrijedno spasa. To je rat koji nije lako dobiti ali ako je išta vrijedno pobjede onda je to ovo.

Nisam znao tačno šta radim, ali nisam ni prestajao. Postajao sam sve više fokusiran na svoj cilj. Tjerao sam sebe ka svom ličnom bogu: jednostavnosti. Što mu se više približiš, postoje manje šanse da pogriješiš ili slažeš. Pravi genije umije da kaže duboke stvari na jednostavan način. Riječi su meci, riječi su sunčevi zraci, riječi prolaze kroz strašni sud i pakao.

Ljudima nikada nije pravo. Slijepo grabe bilo šta: komunizam, prirodnu ishranu, zen, surfing, balet, hipnotizam, grupnu terapiju, orgije, biciklizam, ljekovito bilje, katoličanstvo, dizanje tegova, putovanja, povlačenje u sebe, vegetarijanstvo, Indiju, slikanje, pisanje, vajanje, komponovanje, dirigovanje, ranac na leđima, jogu, sparivanje, kockanje, alkoholisanje, gluvarenje, hladan jogurt, Betovena, Baha, Budu, Isusa, transcendentalnu, heroin, sok od mrkve, samoubistvo, odjeću ručne izrade, putovanja džetom, Njujork, a onda se sve to raspada u ništa. Ljudi moraju nečim da se zabave dok čekaju na svoju smrt. Bar nije loše imati izbor. Ja sam izabrao. Nategao sam flašu s votkom.

Ja sam sanjar i volio bih da je svijet bolji. Ali ne znam kako da ga učinim boljim. Politika nije način. Vlast nije način. Ja ne znam način. Samo sam obeshrabren načinom na koji muškarci i žene žive svoje živote. To je bolno za njih i bolno za mene. Sve što mogu je da pišem o tom bolu.