RAVAN STOMAK ZA SAMO DVIJE SEDMICE: Izbacite jednu namirnicu i smršajte BEZ GLADOVANJA!


dijeta-655Za ovaj dvosedmični plan mršavljenja kažu da je klinički dokazan

Ovo je navodno najbrža dijeta za ravan stomak ikad, ali za razliku od pomodnih dijeta, ova je čak i dobra za vas.

Ovu dijetu smislio je kardiolog dr. William Davis, a možete smršati 4,5 kg za dvije sedmice. Što je još bolje, dijeta je usmjerena na stomak, tako da ćete, kažu, u rekordnom vremenu imati ravan trbuh.

Lako je pridržavati se ovo dijete, ne morate brojati kalorije, djeluje tako što aktivira hormon inzulin. Inzulin ne samo da uzrokuje gomilanje sala na trbuhu nego i povećava apetit.

Riječ je po konceptu u kojem eliminacijom samo jednog sastojka iz vaše prehrane, možete zaustaviti debljanje, smanjiti apetiti i povećati energiju: Zdravlje će se poboljšati, smanjit će se rizik od raka dojke, artritisa, dijabetesa, demencije, srčanih bolesti… Možete li pogoditi šta trebate izbjegavati? Masti? Ne. Ne, to nije ni šećer. To su žitarice!

Kako dvosedmična dijeta djeluje

Gubitak 4,5 kilograma za 2 sedmice zvuči kao šok dijeta, ali nakon što je osobno nadzirao 2.000 pacijenata koji su prestali jesti žitarice, dr. Davis je uvjeren da je ova dijeta sigurna.

– Gubitak težine ovim tempom nije beskonačan, ali jednostavno izbacivanje hrane koja otvara apetit znači da ćete konzumirati 350-400 kalorija manje svaki dan, a da to nećete ni osjetiti.

– Dokle god žitarice zamjenjujete pravim stvarima, vašem tijelu neće nedostajati vitalne hranljive tvari. Suprotno uvriježenom mišljenju, ne postoji nedostatak koji bi se razvio zbog eliminacije žitarica.

– Naravno, ako umjesto žitarica počnete jesti grickalice, čokolade ili zaslađene sokove, to bi značilo da ste jednu neželjenu skupinu zamijenili drugom.

– Ali ako umjesto žitarica jedete povrće, orahe, meso, jaja, avokado, masline ili sir, imat ćete ravniji stomak, smršat ćete, imati više energije, bolje ćete spavati, a zdravstveno stanje će biti bolje.

– Ne samo da ćete poravnati trbuh. Mojim pacijentima se smanjila razina šećera u krvi, imali su više energije, bili su zdraviji i sretniji.

OVE NAMIRNICE SMIJETE JESTI KOLIKO HOĆETE

Povrće (osim krompira i kukuruza)

Meso i jaja

Orašasti plodovi i sjemenke

Zdrava ulja, poput ekstra djevičanskog maslinovog, avokada, oraha, kokosa, kakao maslac, laneno i sezamovo ulje

Sir i to punomasni

Nezaslađeni začini poput senfa, hrena, salse, majoneze, octa, soja sos bez glutena, čili, ljuta paprika.

JEDITE MANJE KOLIČINE OVIH NAMIRNICA

Maksimalno uzmite 100 gr ili 100 ml po obroku jer će inače povećati razinu šećera u krvi.

Mliječni proizvodi osim sira

Voće – Bobičasto voće je najbolje, a budite oprezni s voćem poput ananasa, papaje, manga i banana.

Svježi voćni sokovi

Proso, heljda, smeđa i divlja riža i zob maksimalno 50 grama po obroku.

Mahunarke poput graha, boba, leće, slanutka

Proizvodi od soje

HRANA KOJU TREBA IZBJEGAVATI

Proizvodi od žitarica

Nezdrava ulja – od suncokreta, kukuruza, soje …

Hrana bez glutena

Sušeno voće-smokve, datule, šljive, grožđice, brusnice

Pržena hrana

Slatkiši

Zaslađivači bogati fruktozom – javorov sirup, med, šećer

Zaslađeni dodaci – poput marmelade, kečapa …

(Doznajemo.com/D.Z.)